rəqabət analizi

19/12/2020, Comment off

RƏQABƏT ANALİZİ

Hər gün rəqiblərin sayının artdığı bu günlərdə analiz etmədən uğur qazanmaq həqiqətən çətindir. Bir veb saytınız və ya bir işiniz olsun, mütləq rəqib analizi etməlisiniz.

Google-da yüksəlmək istəyən hər veb sayt bu analizləri aparmalıdır. Veb səhifənizə SEO etmək, onun google-da düzgün tanıdılmasına imkan verən hərəkətlər deməkdir. Rəqabət təhlili də bu SEO-ya daxildir.

Rəqabət Analizinə Haradan Başlamalıyıq?

Rəqib analizini aparmaq, rəqib saytında nəyin əskik olması və nəyin doğru olması kimi suallara cavab verir. Bu proses əslində swot təhlili ilə həyata keçirilir.

Swot analizi əslində google-da necə yüksələcəyimiz sualının cavabını verir.

Swot sözü 4 əsas xüsusiyyətin İngilis dilində baş hərfləridir. Bunlar: Strengths  (güçlü tərəflər), Weaknesses  (zəif tərəflər), Oppurtunities  (imkanlar), Threats  (təhdidlər).

Bu 4 əsas xüsusiyyət ilə rəqib saytının güclü, zəif tərəflərini, imkanlarını və təhdidlərini sadalayaraq bir yol xəritəsi çəkə bilərik.

Güc və imkanlar, özümüzdə olmalı olan xüsusiyyətlər, zəif cəhətlər və təhdidlər hazırlqlı olduğumuz xüsusiyyətlər olmalıdır.

SEO Rəqib Analizi

Bir SEO rəqib analizində araşdırılan amilləri aşağıdakı kimi sıralaya bilərik;

  • Backlink Analizi
  • Trafik Analizi
  • Açar söz trafik analizi
  • Reklam Analizi
  • Məzmun təhlili

Çox vaxt itirmədən başlayaq! Bizimlə Əlaqə Qurun Sizə Ətraflı Rəqib ve Rəqabət analizi barədə məlumat verək.