seo analizi

12/02/2021, 0 Comments

SEO Analizi Nədir?

Seo analizi veb saytın axtarış sistemlərinə uyğunluğunu və istifadəçi təcrübəsini qiymətləndirmə prosesidir. SEO analizi ilə axtarış nəticələrindəki ən yüksək mövqelərə çıxmağınıza mane olan problemləri müəyyənləşdirə və bu problemləri həll etmək üçün fəaliyyət planınızı hazırlaya bilərsiniz. SEO analizi, SEO-dakı son yeniliklərə uyğunlaşmağınıza kömək edir və rəqabətdə üstünlüğünüzü təmin edir.

 

SEO Analizi Nədir?

Seo analizi veb saytın axtarış motoru uyğunluğunu və istifadəçi təcrübəsini qiymətləndirmə prosesidir. Veb saytınızı müəyyən meyarlar baxımından yoxlamaq və axtarış motorlarında daha yaxşı mövqelərə çıxmaq üçün hansı işlərin görülməsi lazım olduğu barədə bir yol göstəricidir.

SEO analizini aparmaq üçün istifadə edə biləcəyiniz bir çox pullu ve pulsuz vasitə var. Bununla birlikdə, bunu müxtəlif reklam agentliklərindən mütəxəssislərə də həvalə edə bilərsiniz.

SEO Analizi Niyə Vacibdir?

Google axtarış motoru alqoritmasını daim yeniləyir. Hər şeyin sürətlə dəyişdiyi bir işdə bu gün etdiyiniz bir iş 6 ay sonra mənfi təsir göstərə bilər. Veb saytınızın yeniliklərə uyğunlaşması üçün müəyyən fasilələrlə Seo analizi aparmaq son dərəcə vacibdir.

seo analizi

Necə SEO Analiz Etmək Olar?

Daxili SEO Analizi

Daxili SEO analizi işin ən vacib hissədir. Veb saytınızın axtarış motorlarına uyğunluğunu yoxlamaq üçün aşağıdakı amilləri nəzərdən keçirin;

  • Meta Etiketləri: Saytınızdakı səhifələrin başlıqları və açıqlamaları səhifə üçün xüsusi hazırlanıbmı? İstifadəçilərinizə və axtarış motorlarına səhifənizin nə ilə əlaqəli olduğunu izah edə bilirmi?
  • URL Strukturu: Hər səhifənin URL ünvanı unikal olmalıdır və səhifənizin məzmunu haqqında məlumat verməlidir.
  • Mətn nəzarəti: Səhifədəki məzmunun oxunaqlılığını yoxlayın. Səhifələri əsas başlıq üçün H1 etiketi, alt başlıqlar üçün H2 etiketi və vacib sahələr üçün qalın və kursiv ilə formatlaşdırın.
  • Məzmun: Veb saytınızdakı bütün mətnlər səhifə üçün və unikal olmalıdır. Məzmunu olmayan və təkrarlanan məzmunu olan oxşar səhifələriniz olduqda, bu səhifələrin 301 Redirect ilə ilk və tək ünvana istiqamətləndirmək yaxşı bir seçim ola bilər.
  • Daxili Linklər: Saytdakı digər səhifələrə keçid vermək axtarış motorları və istifadəçilər üçün faydalıdır. Axtarış nəticələrində daha yaxşı sıralamaq istədiyiniz səhifələrə daha çox daxili keçid təmin edin. Ana səhifə saytınızın ən güclü səhifəsidir, vacib səhifələrinizi ana səhifə vasitəsilə bağladığınızdan əmin olun.
  • Şəkillər: Veb saytdakı şəkillər, istifadəçilərin səhifəni daha asan başa düşməsi və səhifəni daha cəlbedici etməsi üçün faydalıdır. Ancaq səhifənizin sürətinə təsir edərsə, ciddi bir problemlə qarşılaşarsınız. Şəkillərin adları axtarış motorlarına nə ilə əlaqəli olduqlarını izah etməyə kömək edir Açar sözlərinizi şəkil adlarına daxil etməyə diqqət yetirin.Şəkillərinizə alt etiketi yazın.Bütün şəkillərin optimallaşdırıldığından əmin olun. Optimallaşdırılmamış şəkillər lazımsız ölçülərin artmasına səbəb olur və sürət performansınıza mənfi təsir göstərə bilər.
  • Qırıq Linklər: Sayt daxilində açılmayan ünvanlara yönləndirmə istifadəçi təcrübəsi baxımından mənfi bir vəziyyətdir və SEO`nuza mənfi təsir edə bilər.
  • İstifadəçi təcrübəsi:Aşağıdakı mövzuları nəzərdən keçirmək faydalı olacaq; 404 səhifəsi necədir? Saytda olmayan səhifəni ziyarət edən istifadəçi hansı səhifə ilə qarşılaşır? Menyular istifadəçilərə axtardıqlarını tapmaqda kömək edirmi? İstifadəçilərin saytda asanlıqla gəzə bilirmi?
  • Saytın sürəti: Veb saytınızın sürəti həm istifadəçilər, həm də axtarış motorlarındakı sıralamalar üçün vacib bir amildir. İstifadəçilər gec açılan veb saytları tərk edirlər.

Xarici SEO Analiz – (Off-Page SEO)

Saytınıza keçidləri, yəni linkləri vaxtaşırı yoxlayın. Bağlantıları yoxlamaq üçün bəzi pullu və pulsuz vasitələr var. Google Search Console-da “Saytınıza Linklər” hesabatı ilə veb saytınıza olan linkləri pulsuz olaraq yoxlamaq mümkündür. Bununla birlikdə, aHrefs, Semrush kimi pullu vasitələr, daha inkişaf etmiş bir hesabat və təhlil üçün sizə daha çox məlumat verir. Saytınıza İstiqamətləndirilən Linklərə gəldikdə; Saytınıza gələn bağlantıların sayı,gələn bağlantıların etibarlılığı,linklərin müxtəlifliyi,ən çox əlaqəli səhifələriniz kimi bəzi mövzuları nəzərdən keçirməlisiniz.

Write a Comment

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir