seo xidməti

30/11/2020, Comment off

SEO XİDMƏTİ

SEO Xidməti Niyə Önəmlidir?

  • Daha çox orqanik trafik
  • Daha çox satış imkanı
  • Daha çox gəlir

SEO – Son illərdə rəqəmsal marketinqdə tez-tez rast gəlinən bu üç hərfli qısaltma, bir çox kiçik və böyük müəssisənin marketinq planlarının vacib bir hissəsidir. Bununla birlikdə, iş dünyası tərəfindən səmərəli istifadə olunduğunu və dəyərinin bilindiyini söyləmək olmaz.

SEO keyfiyyətli istehlakçıları firmaların saytına cəlb edə bilən davamlı bir marketinq vasitəsidir. Üstəlik, marketinq sahəsindəki son araşdırmalara görə, televiziya və qəzet, jurnal kimi ənənəvi marketinq vasitələrindən daha çox investisiya gəliri var.

Yenə də vurğulamalıyıq ki, SEO sehrli bir metod deyil. SEO, işinizi tanıda, markanızı meşhurlaşdıra bilər və saytınıza müştəri cəlb edər. Eyni zamanda, istehlakçı psixologiyası və davranışları haqqında məlumat verə bilər və investisiyaların gəlirliyini artırar.

SEO Optimizasyonu Niyə Vacibdir?

İndi SEO’nu ‘sehrli’ olmaqdan konkret bir marketinq alətinə çevirən 5 maddəyə toxunaraq bu suallara cavab verək.

  1. Marka və marka görünürlüğünüz üçün SEO

  2. Şirkətinizin etibarlılığı üçün SEO

İstehlakçılar Google və digər axtarış motorlarında etdikləri axtarışlar nəticəsində qarşılaşdıqları ilk saytları seçirlər. Onların nöqteyi-nəzərindən ilk sırada olan şirkətinizə inam yaranır: “Google’a görə, bu şirkət axtardığımla əlaqəli görünür, o zaman onu seçə bilərəm”.

3.  Veb saytınıza müştəri gətirmək üçün SEO

Potensial müştərilərinizi veb saytınıza cəlb etmək üçün əlinizdən gələni etməlisiniz. Bunun üçün hansı üsulu seçərsiniz, izdihamlı bir küçədə satmaq arxa küçəyə nisbətən daha asan olacaq. Yəni ki, axtarış motorlarında ilk sıralarda olmaq 2. 3. səhifələrə nisbətən daha əlverişlidir.

4. İnvestisiyanın yüksək reklam gəlirliyi üçün SEO

SEO ilə ənənəvi reklam kanalları ilə müqayisədə şirkətinizdəki marketinq yatırımlarınızdan daha çox gəlir əldə edəcəksiniz. Bu nöqtədə ənənəvi reklamlara rəqəmsal reklam da əlavə edə bilərik. Bunun səbəbi SEO televiziya reklamı və ya istehlakçının ən sevdiyi televiziya şousunu kəsən cansıxıcı bir pankart deyil; İstehlakçının axtarışına görə rast gəlinən bir marketinq strategiyasıdır. SEO ilə şirkətiniz potensial istehlakçıların qarşısında doğru zamanda dayanır. Onları məhsul və ya xidmətiniz barədə inandırmaq məcburiyyətində deyilsiniz. Sadəcə vaxtında, lazımlı yerdə onların qarşısına çıxırsınız. Üstəlik, digər reklam alətləri kimi əsəbiləşdirməyəcəksiniz. Başqa sözlə, yola çıxmazdan əvvəl onsuz da SEO-nun yarısındasınız. Bu yolun adı “Potensial istehlakçıları qazanmaq” dır.

5. İstehlakçı anlayışları üçün SEO

Daha əvvəl vurğuladığımız kimi, SEO müştəriləri şirkətinizin veb saytına aparır. Bu trafik marketinq üçün nadir bir vasitə olan Google Analytics tərəfindən də analiz edilir. Rəqəmlərin xaricində bunlar sizə çox dəyərli məlumatlar da verir: istehlakçı anlayışları. İstehlakçı hansı açar sözlərdən istifadə edir? Tədqiqatını necə aparır? İstifadə etdiyi dil və texnologiya nədir? O harada yaşayır? Hansı günlərdə və saatlarda daha aktivdir? Bu sualları daha da genişləndirə bilərik. Bu məlumatların işığında, həm oflayn, həm də onlayn strategiyalarınızı nəzərdən keçirərək işinizlə bağlı daha möhkəm qərarlar verə bilərsiniz.

SEO son illərdə rəqəmsal marketinqin ən populyar vasitələrindən biridir. SEO xidmətlərimiz haqqında məlumat almaq üçün bu linki ziyarət edə bilərsiniz.