yerli seo nedir

22/02/2021, 0 Comments

Yerli SEO Nədir?

Yerli (local) SEO, SEO-dan fərqli olaraq müəyyən bir bölgədə müəyyən bir auditoriyanı hədəf alaraq yerli əsaslı axtarışlar üçün SEO xidmətidir.

Yerli axtarışlar, istifadəçilərin coğrafi olaraq məhdud axtarış aparmasına imkan verən ixtisaslaşmış internet axtarış motorlarının istifadəsidir. Bu axtarışlar istifadəçilərə yalnız nə sualına deyil, həm də harada olduğu sualına da cavab verir. Yerlər və xəritələr təhlilin təməlidir, çünki axtarışlar yerli SEO tədqiqatlarında yerli səviyyəyə endirilir.

Kiçik və ya orta ölçülü şirkətlər üçün tətbiq olunan bu tədqiqatlar daha az büdcə və xidmət tutumu olan daha böyük bir ərazidə deyil, kiçik bir ərazidə böyük bir təsiri hədəfləyir.

Yerli axtarışda (Google My Business) regional nəticələr də istifadəçinin yerləşiminə uyğunlaşdırılır. Bu nəticələrin normal nəticələr səhifələrinə inteqrasiyası xüsusilə diqqət çəkir. Bu səbəbdən təşkilatların SEO strategiyaları və taktikalarındakı bu yeniliklərə uyğunlaşması vacibdir. Şirkətlər özlərini və məhsullarını yerli olaraq asanlıqla tapmalı və veb səhifələrini yerli axtarış şərtləri üçün optimallaşdırmalıdır. Bu şəkildə, müəssisələr yerli və ya regional axtarışlarda veb saytlarının sıralamalarını artıra bilər.

Yerli SEO-dakı Səhifədəki Amillər

Yerli SEO – da uğurlu olmaq istəyirsinizsə, mallarınızı və digər optimallaşdırmalarınızı xidmət etdiyiniz bölgəyə görə tənzimləməlisiniz. Veb səhifənizdə işlədiyiniz açar sözləri bölgənizə uyğun olaraq düzəltsəniz müvəffəqiyyət nisbətiniz və dönüşümləriniz daha da artacaqdır.

Aşağıda yerli müəssisələrə tətbiq olunan bəzi kiçik SEO taktikaları verilmişdir.

  • Açılış səhifəsinin başlıq etiketlərinə şəhər / bölgə ilə əlaqəli açar sözlər əlavə edin.
  • Açılış səhifənizin H1 etiketinə şəhər / bölgə ilə əlaqəli açar sözlər əlavə edin.
  • Açılış səhifəsinin URL-sinə şəhər / bölgə ilə əlaqəli açar sözlər əlavə edin.
  • Açılış səhifəsinin məzmununa şəhər / bölgə ilə əlaqəli açar sözləri daxil edin.
  • Açılış səhifəsi şəkil alt xüsusiyyətlərinə şəhər / bölgə ilə əlaqəli açar sözlər əlavə edin.
  • Açılış səhifəsində iş yeri ilə bir Google xəritəsi əlavə edin.
  • Mobil cihazlarda veb sayt uyğunluğunu artırın. (Bu, Google-un son yeniləməsi ilə daha da vacib oldu.)

Mobil Axtarışlar Üçün Yerli SEO

Google bu yaxınlarda ABŞ-da hər üç mobil sorğudan birinin “yerli” olduğunu və insanların 87% -i yolda olarkən telefonlarından istifadə etdiyini bildirdi. Mobil istifadəçilərin 95% -inin telefonlarında yerli məlumatları yoxladıqlarını və bu şirkətlə əlaqə qurduqlarını və ya bir müəssisəni ziyarət etdiklərini təsbit etdi. Müvafiq olaraq, yerli SEO son bir neçə ildə, xüsusən də ağıllı telefon istifadəsindəki artım sayəsində nəzərə çarpacaq dərəcədə artmışdır. Bu səbəbdən, Google və ya digər axtarış motorlarının istifadəçilərə ən uyğun nəticələri təqdim etmək üçün əldə etdikləri çox miqdarda məlumatdan istifadə edə bilməsi üçün yerli nəticələrin getdikcə daha çox yayılması gözlənilir.

Bu Məlumatlara Uyğun Olaraq Ediləcək İşlər

Mobil axtarışlar üçün axtarış nəticələrində iş telefonunuza zəng keçidi əlavə edin. Bu şəkildə daha tez əlaqə qurula bilər və daha əlçatan olacaqsınız. Mütəmadi olaraq mobil uyğunluğunuzu test edin və optimallaşdırmalar edin.

Write a Comment

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir